ZAPYTANIE OFERTOWE WAT.2431.1.2024

ZAPYTANIE OFERTOWE 
na przeprowadzenie badań lekarskich i/lub psychologicznych na rzecz inspektorów transportu drogowego oraz pracowników biurowych Wojewódzkiego Inspektoratu Transportu Drogowego w Poznaniu. 

  1. Informacje ogólne:
    Niniejsze zapytanie ze względu na jego wartość nie podlega ustawie z dnia 11 września 2019 roku Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2023 r., poz. 1605 z późn.zm.) Zamówienie o wartości poniżej 130 000 zł netto.
  2. Nazwa i adres Zamawiającego:
    Wojewódzki Inspektorat Transportu Drogowego w Poznaniu, ul. Szwajcarska 5, 61-285 Poznań. 
    Dni i godziny pracy Zamawiającego: poniedziałek - piątek (dni robocze) w godz. 7.00-15.00
  3. Osoby uprawnione do kontaktu: 
    W kwestiach formalnych dotyczących zamówienia: Maciej Brzeziński telefon (61) 656-77-20, fax (61) 6567710, email: witd@poznan.uw.gov.pl; maciej.brzezinski@witdpoznan.pl
    W kwestiach merytorycznych dotyczących zamówienia: Patrycja Kaczmarek telefon (61) 656-77-19, email: witd@poznan.uw.gov.pl; patrycja.kaczmarek@witdpoznan.pl 
  4. Termin wykonania zamówienia: 36 miesięcy od dnia podpisania umowy, tj. od 1 stycznia 2025 r. do 31 grudnia 2027 r.
  5. Termin składania ofert:
    Oferty należy składać do dnia 12.12.2024 roku (włącznie) w formie mailowej, listownej lub osobiście w godzinach pracy Zamawiającego.
  6. Przedmiot Zamówienia:
    1. Formularz ofertowy można pobrać ze strony internetowej Zamawiającego (https://www.gov.pl/web/witd-poznan
    2. Przedmiot zamówienia zgodnie ze Wspólnym słownikiem zamówień (CPV):
      85121000-3 Usługi medyczne
      85121200-5 Specjalistyczne usługi medyczne
      85121100-4 Ogólne usługi lekarskie
      85120000-6 Usługi medyczne i podobne
      85160000-8 Usługi optyczne
      85148000-8 Usługi analizy medycznej
      85145000-7 Usługi świadczone przez laboratoria medyczne 
    3. Przedmiotem zamówienia są usługi polegające na przeprowadzeniu badań lekarskich w zakresie:
      1. Badania lekarskie i psychologiczne na stanowisko inspektora transportu drogowego,
      2. Badania lekarskie i psychologiczne dla osób kierujących pojazdem uprzywilejowanym,
      3. Badanie lekarskie dla pracowników biurowych (korzystających i niekorzystających z samochodu służbowego) wstępne, okresowe, kontrolne.
        Na dzień 04.12.2024 r. zatrudnionych jest u Zamawiającego 75 pracowników (50 inspektorów wykonujących działania kontrolne oraz 25 pracowników biurowych).
    4. Miejsce wykonywania usługi: w siedzibie oferenta na terenie miasta Poznania.
  7. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie: 
    1. Przy wyborze oferty Zamawiający będzie kierował się kryteriami: Cena 100 %
    2. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta o najniższej cenie.
    3. Całość usług objęta jedną umową ramową, której wzór określa załącznik nr 2 do Zapytania Ofertowego.
  8. Sposób przygotowania oferty:
    1. Wykonawca pozostanie związany ofertą przez okres 30 dni.
    2. Złożona oferta powinna zawierać Wypełniony formularz ofertowo-cenowy stanowiący załącznik nr 1 do niniejszego Zapytania ofertowego.
    3. Oferta musi być podpisana przez osobę lub osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy.
  9. Istotne postanowienia umowne:
    Na wykonanie zamówienie zostanie przedstawiona do podpisania umowa określająca:  przedmiot umowy, termin realizacji, zobowiązania oferenta, zobowiązania zamawiającego, warunki płatności, warunki rozwiązania umowy. Wzór umowy z istotnymi postanowieniami stanowi załącznik znajdujący się na stronie BIP wraz z ogłoszeniem. 
  10. Warunki udziału w postepowaniu:
    Wykonawca musi:
    1. Wykazać się udokumentowanym doświadczeniem w zakresie przedmiotu zamówienia lub;
    2. Dysponować osobą posiadającą powyższe doświadczenie.
      Zamawiający uzna warunek za spełniony jeśli Wykonawca załączy przynajmniej jeden dokument potwierdzający posiadanie wymaganego doświadczenia.
  11. Pozostałe postanowienia:
    1. Zawiadomienie o wyborze oferty nie stanowi przyjęcia oferty.
    2. Zamawiający zastrzega sobie prawo do: 
      • odwołania postępowania,
      • unieważnienia go w całości lub części w każdym czasie, 
      • zamknięcia postępowania bez dokonania wyboru oferty,
      • zmiany terminów wyznaczonych w ogłoszeniu, 
      • żądania szczegółowych informacji i wyjaśnień od wykonawców na każdym etapie postępowania,
      • prowadzenia negocjacji z wybranymi Wykonawcami oraz zmiany treści poszczególnych postanowień umowy,
      • Zamawiający informuje, że z uwagi na finansowanie zamówienia ze środków publicznych wszelkie informacje przekazane przez Wykonawców są jawne. Nie ujawnia się jedynie informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, jeżeli Wykonawca, nie później niż w terminie składania ofert zastrzegł, że nie mogą być one udostępniane oraz wykazał dlaczego zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę prawnie chronioną.
    3. W przypadku skorzystania przez Zamawiającego z któregokolwiek uprawnienia wskazanego w pkt b) wykonawcom nie przysługuje żadne roszczenie z tytułu udziału w postępowaniu 
  12. Klauzula informacyjna:
    W myśl art. 13 i art. 14 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) informujemy, że administratorem danych osobowych Wykonawcy jest Wielkopolski Wojewódzki Inspektor Transportu Drogowego adres siedziby ul. Szwajcarska 5, 61-285 Poznań, tel. 61 656-77-11, adres e-mail: witd@poznan.uw.gov.pl. W sprawach związanych z ochroną danych osobowych Wykonawca może się kontaktować z Inspektorem ochrony danych w WITD w Poznaniu na adres e-mail iodo@witdpoznan.pl lub pod numerem tel. 61 656 77 11. Celem przetwarzania danych osobowych Wykonawcy jest udzielenie zamówienia publicznego, zawarcie i realizacja umowy oraz prowadzenie rozliczeń finansowo-księgowych. Dane osobowe będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b) Rozporządzenia 2016/679 oraz art. 6 ust. 1 lit. c) Rozporządzenia 2016/679 w zw. art. 132 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych. Dane osobowe zostały pozyskane od Wykonawcy lub ze źródeł powszechnie dostępnych. Kategorie danych osobowych obejmują dane identyfikacyjne, adresowe i kontaktowe. Podanie danych osobowych jest niezbędne do zawarcia i realizacji umowy. Dane osobowe będą przechowywane zgodnie z przepisami określającymi zasady postępowania z materiałem archiwalnym oraz dokumentacją niearchiwalną w archiwach zakładowych organów zespolonej administracji rządowej w województwie. Dane osobowe Wykonawcy mogą zostać ujawnione innym podmiotom na podstawie obowiązujących przepisów prawa, a także zawartych umów powierzenia danych obejmujących m.in. świadczenie usług prawnych oraz dostawę usług IT. Dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej. W odniesieniu do danych osobowych Wykonawcy, decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany. Na warunkach określonych w Rozporządzeniu 2016/679, Wykonawcy przysługuje prawo dostępu do danych, sprostowania danych, usunięcia danych, żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych, a także prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy Rozporządzenia 2016/679.

Załączniki:
Załącznik 1 - formularz ofertowy (format pliku: doc, rozmiar pliku: 89,5 kB)
Załącznik 2 - umowa (format pliku: doc, rozmiar pliku: 83,5 kB)

Wytworzył:
Maciej Brzeziński
(2024-12-05)
Udostępnił:
Rusiecki Sławomir
(2024-12-05 11:59:52)
Ostatnio zmodyfikował:
Rusiecki Sławomir
(2024-12-05 13:59:10)
       DRUKUJ TĘ STRONĘ Obrazek drukarki