Zapewnianie dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami
Na mocy 14 ust. 5 ustawy z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami, Wielkopolski Wojewódzki Inspektor Transportu Drogowego zawiadamia o wyznaczeniu koordynatorów do spraw dostępności, z którymi mogą się Państwo kontaktować we wszelkich sprawach związanych z zapewnieniem osobom ze szczególnymi potrzebami dostępności usług świadczonych przez WITD w Poznaniu:
- Pani Karolina Waszak-Such w zakresie dostępności architektonicznej oraz informacyjno-komunikacyjnej, o których mowa w art. 6 pkt. 1 i 3 ustawy z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami;
- Pan Sławomir Rusiecki w zakresie dostępności cyfrowej, o której mowa w art. 6 pkt. 2 ustawy z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami.
Do zadań koordynatorów do spraw dostępności należy w szczególności:
- wsparcie osób ze szczególnymi potrzebami w dostępie do usług świadczonych przez WITD w Poznaniu;
- przygotowanie i koordynacja wdrożenia planu działania na rzecz poprawy zapewniania dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami przez WITD w Poznaniu, zgodnie z wymaganiami określonymi w przepisach ustawy z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami;
- monitorowanie działalności WITD w Poznaniu w zakresie zapewniania dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami.
Dane kontaktowe do koordynatorów ds. dostępności:
adres e-mail: dostepnosc@witdpoznan.pl
Tel: 61 656 77 11