ZAPYTANIE OFERTOWE WAT.2431.1.2024
ZAPYTANIE OFERTOWE
na przeprowadzenie badań lekarskich i/lub psychologicznych na rzecz inspektorów transportu drogowego oraz pracowników biurowych Wojewódzkiego Inspektoratu Transportu Drogowego w Poznaniu.
- Informacje ogólne:
Niniejsze zapytanie ze względu na jego wartość nie podlega ustawie z dnia 11 września 2019 roku Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2023 r., poz. 1605 z późn.zm.) Zamówienie o wartości poniżej 130 000 zł netto. - Nazwa i adres Zamawiającego:
Wojewódzki Inspektorat Transportu Drogowego w Poznaniu, ul. Szwajcarska 5, 61-285 Poznań.
Dni i godziny pracy Zamawiającego: poniedziałek - piątek (dni robocze) w godz. 7.00-15.00 - Osoby uprawnione do kontaktu:
W kwestiach formalnych dotyczących zamówienia: Maciej Brzeziński telefon (61) 656-77-20, fax (61) 6567710, email: witd@poznan.uw.gov.pl; maciej.brzezinski@witdpoznan.pl
W kwestiach merytorycznych dotyczących zamówienia: Patrycja Kaczmarek telefon (61) 656-77-19, email: witd@poznan.uw.gov.pl; patrycja.kaczmarek@witdpoznan.pl - Termin wykonania zamówienia: 36 miesięcy od dnia podpisania umowy, tj. od 1 stycznia 2025 r. do 31 grudnia 2027 r.
- Termin składania ofert:
Oferty należy składać do dnia 12.12.2024 roku (włącznie) w formie mailowej, listownej lub osobiście w godzinach pracy Zamawiającego. - Przedmiot Zamówienia:
- Formularz ofertowy można pobrać ze strony internetowej Zamawiającego (https://www.gov.pl/web/witd-poznan)
- Przedmiot zamówienia zgodnie ze Wspólnym słownikiem zamówień (CPV):
85121000-3 Usługi medyczne
85121200-5 Specjalistyczne usługi medyczne
85121100-4 Ogólne usługi lekarskie
85120000-6 Usługi medyczne i podobne
85160000-8 Usługi optyczne
85148000-8 Usługi analizy medycznej
85145000-7 Usługi świadczone przez laboratoria medyczne - Przedmiotem zamówienia są usługi polegające na przeprowadzeniu badań lekarskich w zakresie:
- Badania lekarskie i psychologiczne na stanowisko inspektora transportu drogowego,
- Badania lekarskie i psychologiczne dla osób kierujących pojazdem uprzywilejowanym,
- Badanie lekarskie dla pracowników biurowych (korzystających i niekorzystających z samochodu służbowego) wstępne, okresowe, kontrolne.
Na dzień 04.12.2024 r. zatrudnionych jest u Zamawiającego 75 pracowników (50 inspektorów wykonujących działania kontrolne oraz 25 pracowników biurowych).
- Miejsce wykonywania usługi: w siedzibie oferenta na terenie miasta Poznania.
- Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:
- Przy wyborze oferty Zamawiający będzie kierował się kryteriami: Cena 100 %
- Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta o najniższej cenie.
- Całość usług objęta jedną umową ramową, której wzór określa załącznik nr 2 do Zapytania Ofertowego.
- Sposób przygotowania oferty:
- Wykonawca pozostanie związany ofertą przez okres 30 dni.
- Złożona oferta powinna zawierać Wypełniony formularz ofertowo-cenowy stanowiący załącznik nr 1 do niniejszego Zapytania ofertowego.
- Oferta musi być podpisana przez osobę lub osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy.
- Istotne postanowienia umowne:
Na wykonanie zamówienie zostanie przedstawiona do podpisania umowa określająca: przedmiot umowy, termin realizacji, zobowiązania oferenta, zobowiązania zamawiającego, warunki płatności, warunki rozwiązania umowy. Wzór umowy z istotnymi postanowieniami stanowi załącznik znajdujący się na stronie BIP wraz z ogłoszeniem. - Warunki udziału w postepowaniu:
Wykonawca musi:- Wykazać się udokumentowanym doświadczeniem w zakresie przedmiotu zamówienia lub;
- Dysponować osobą posiadającą powyższe doświadczenie.
Zamawiający uzna warunek za spełniony jeśli Wykonawca załączy przynajmniej jeden dokument potwierdzający posiadanie wymaganego doświadczenia.
- Pozostałe postanowienia:
- Zawiadomienie o wyborze oferty nie stanowi przyjęcia oferty.
- Zamawiający zastrzega sobie prawo do:
- odwołania postępowania,
- unieważnienia go w całości lub części w każdym czasie,
- zamknięcia postępowania bez dokonania wyboru oferty,
- zmiany terminów wyznaczonych w ogłoszeniu,
- żądania szczegółowych informacji i wyjaśnień od wykonawców na każdym etapie postępowania,
- prowadzenia negocjacji z wybranymi Wykonawcami oraz zmiany treści poszczególnych postanowień umowy,
- Zamawiający informuje, że z uwagi na finansowanie zamówienia ze środków publicznych wszelkie informacje przekazane przez Wykonawców są jawne. Nie ujawnia się jedynie informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, jeżeli Wykonawca, nie później niż w terminie składania ofert zastrzegł, że nie mogą być one udostępniane oraz wykazał dlaczego zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę prawnie chronioną.
- W przypadku skorzystania przez Zamawiającego z któregokolwiek uprawnienia wskazanego w pkt b) wykonawcom nie przysługuje żadne roszczenie z tytułu udziału w postępowaniu
- Klauzula informacyjna:
W myśl art. 13 i art. 14 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) informujemy, że administratorem danych osobowych Wykonawcy jest Wielkopolski Wojewódzki Inspektor Transportu Drogowego adres siedziby ul. Szwajcarska 5, 61-285 Poznań, tel. 61 656-77-11, adres e-mail: witd@poznan.uw.gov.pl. W sprawach związanych z ochroną danych osobowych Wykonawca może się kontaktować z Inspektorem ochrony danych w WITD w Poznaniu na adres e-mail iodo@witdpoznan.pl lub pod numerem tel. 61 656 77 11. Celem przetwarzania danych osobowych Wykonawcy jest udzielenie zamówienia publicznego, zawarcie i realizacja umowy oraz prowadzenie rozliczeń finansowo-księgowych. Dane osobowe będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b) Rozporządzenia 2016/679 oraz art. 6 ust. 1 lit. c) Rozporządzenia 2016/679 w zw. art. 132 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych. Dane osobowe zostały pozyskane od Wykonawcy lub ze źródeł powszechnie dostępnych. Kategorie danych osobowych obejmują dane identyfikacyjne, adresowe i kontaktowe. Podanie danych osobowych jest niezbędne do zawarcia i realizacji umowy. Dane osobowe będą przechowywane zgodnie z przepisami określającymi zasady postępowania z materiałem archiwalnym oraz dokumentacją niearchiwalną w archiwach zakładowych organów zespolonej administracji rządowej w województwie. Dane osobowe Wykonawcy mogą zostać ujawnione innym podmiotom na podstawie obowiązujących przepisów prawa, a także zawartych umów powierzenia danych obejmujących m.in. świadczenie usług prawnych oraz dostawę usług IT. Dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej. W odniesieniu do danych osobowych Wykonawcy, decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany. Na warunkach określonych w Rozporządzeniu 2016/679, Wykonawcy przysługuje prawo dostępu do danych, sprostowania danych, usunięcia danych, żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych, a także prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy Rozporządzenia 2016/679.
Załączniki:
Załącznik 1 - formularz ofertowy (format pliku: doc, rozmiar pliku: 89,5 kB)
Załącznik 2 - umowa (format pliku: doc, rozmiar pliku: 83,5 kB)
Wytworzył:
Maciej Brzeziński
(2024-12-05)
Udostępnił:
Rusiecki Sławomir
(2024-12-05 11:59:52)
Ostatnio zmodyfikował:
Rusiecki Sławomir
(2024-12-05 13:59:10)