ZAPYTANIE OFERTOWE WAT.2635.12.2024
ZAPYTANIE OFERTOWE
Wojewódzki Inspektorat Transportu Drogowego Poznaniu z siedzibą przy ul. Szwajcarskiej 5, 61-285 Poznań zaprasza do składania ofert na dostawę urządzeń wielofunkcyjnych wraz z tonerami oraz rozbudową urządzenia Kyocera o opcje dodatkowe dla WITD Poznań.
- Informacje ogólne:
Niniejsze zapytanie ze względu na jego wartość nie podlega ustawie z dnia 11 września 2019 r. Prawo Zamówień Publicznych (Dz.U. z 2019 r., poz. 2019). Zamówienie o wartości poniżej kwoty określonej w art. 4 pkt. 8 tej ustawy. - Nazwa i adres Zamawiającego:
Wojewódzki Inspektorat Transportu Drogowego w Poznaniu, ul. Szwajcarska 5, 61-285 Poznań
Dni i godziny pracy Zamawiającego: poniedziałek - piątek (dni robocze) w godz. 7.00-15.00 - Przedmiot zapytania:
Przedmiotem zapytania jest dostawa łącznie 2 szt. urządzeń wielofunkcyjnych wraz z tonerami oraz rozbudową urządzenia Kyocera o opcje dodatkowe dla Wojewódzkiego Inspektoratu Transportu Drogowego Poznaniu ul. Szwajcarska 5, 61-285 Poznań. - Osoby uprawnione do kontaktu:
Sławomir Rusiecki, główny specjalista ds. informatyki, kontakt: tel. 512-050-507, telefon 61 656-77-11, fax 61 656-77-10 email: slawomir.rusiecki@witdpoznan.pl, witd@poznan.uw.gov.pl; - Termin wykonania zamówienia: 28 dni od podpisania umowy, jednak nie później niż 31 października 2024 r.
- Termin składania ofert:
Oferty należy składać do dnia: 30 września 2024 r. do godz. 10:00 w siedzibie Zamawiającego lub w wersji elektronicznej na adres witd@poznan.uw.gov.pl. - Przedmiot Zamówienia:
- Formularz ofertowy można pobrać ze strony internetowej Zamawiającego
- Przedmiot zamówienia zgodnie ze Wspólnym słownikiem zamówień (CPV):
30232110-8 Drukarki laserowe
30125110-5 Tonery do drukarek laserowych/faksów - Przedmiotem niniejszej umowy jest dostawa łącznie 2 szt. urządzeń wielofunkcyjnych wraz z tonerami oraz rozbudową urządzenia Kyocera o opcje dodatkowe dla WITD Poznań – specyfikacja wymagań w załączniku numer 2 do zapytania.
- Przedmiot niniejszej umowy musi być fabrycznie nowy, nieużywany, nieodświeżany, nie będący sprzętem poleasingowym, w pełni sprawny oraz nieobciążony prawami osób trzecich.
- Miejsce wykonania dostawy:
- ul. Szwajcarska 5, 61-285 Poznań – 1 urządzenie wielofunkcyjne
- Al. Reymonta 32, 62-200 Gniezno – 1 urządzenie wielofunkcyjne
- ul. Odolanowska 19, 63-400 Ostrów Wielkopolski - rozbudowa urządzenia Kyocera ECOSYS M3655idn
- W ramach dostawy urządzenia wchodzi złożenie urządzenia z elementów składowych, uruchomienie i pomoc w konfiguracji.
- Oferent musi świadczyć swoją działalność oraz bezpośrednią obsługę techniczną/serwisową na terenie województwa wielkopolskiego (Poznań), a także posiadać autoryzację producenta lub polskiego przedstawicielstwa w zakresie sprzedaży oraz serwisu sprzętu – załączyć dokumenty potwierdzające.
- Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:
- Przy wyborze oferty Zamawiający będzie kierował się kryteriami: Cena 100 %
- Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta o najniższej cenie.
- Całość usług objęta jedną umową ramową, której wzór określa załącznik nr 3 do Zapytania Ofertowego.
- Sposób przygotowania oferty:
- Wykonawca pozostanie związany ofertą przez okres 30 dni.
- Złożona oferta powinna zawierać Wypełniony formularz ofertowo-cenowy stanowiący załącznik nr 1 do niniejszego Zapytania ofertowego.
- Oferta musi być podpisana przez osobę lub osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy
- Istotne postanowienia umowne:
Na wykonanie zamówienia zostanie przedstawiona do podpisania umowa określająca: przedmiot umowy, termin realizacji, zobowiązania zarządcy, zobowiązania zamawiającego, warunki płatności, odpowiedzialność odszkodowawcza i kary umowne, warunki odstąpienia i rozwiązania umowy. Wzór umowy z istotnymi postanowieniami stanowi załącznik znajdujący się na stronie wraz z ogłoszeniem. - Warunki udziału w postepowaniu:
Wykonawca musi posiadać zarejestrowaną działalność gospodarczą z zakresu sprzedaży sprzętu i oprogramowania informatycznego. - Klauzula informacyjna:
W myśl art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) informujemy, że administratorem Państwa danych osobowych jest Wielkopolski Wojewódzki Inspektor Transportu Drogowego adres siedziby ul. Szwajcarska 5, 61-285 Poznań, tel. 61 656-77-11, adres e-mail: witd@poznan.uw.gov.pl. W sprawach związanych z ochroną danych osobowych mogą się Państwo kontaktować z Inspektorem ochrony danych w WITD w Poznaniu na adres e-mail iodo@witdpoznan.pl lub pod numerem tel. 61 656 77 11. Celem przetwarzania Państwa danych osobowych jest przeprowadzenie postępowania w trybie zapytania ofertowego i zawarcie umowy oraz rozliczenia finansowo-księgowe. Dane osobowe będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b) Rozporządzenia 2016/679. Podanie danych osobowych jest niezbędne do zawarcia umowy. Dane osobowe będą przechowywane zgodnie z przepisami określającymi zasady postępowania z materiałem archiwalnym oraz dokumentacją niearchiwalną w archiwach zakładowych organów zespolonej administracji rządowej w województwie. Państwa dane osobowe mogą zostać ujawnione innym podmiotom na podstawie obowiązujących przepisów prawa, a także zawartych umów powierzenia danych obejmujących m.in. świadczenie usług prawnych oraz dostawę usług IT. Dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej. W odniesieniu do Państwa danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany. Na warunkach określonych w Rozporządzeniu 2016/679, przysługuje Państwu prawo dostępu do danych, sprostowania danych, usunięcia danych, żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych, a także prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy Rozporządzenia 2016/679. - Pozostałe postanowienia:
- Zawiadomienie o wyborze oferty nie stanowi przyjęcia oferty.
- Zamawiający zastrzega sobie prawo do:
- odwołania postępowania,
- unieważnienia go w całości lub części w każdym czasie,
- zamknięcia postępowania bez dokonania wyboru oferty,
- zmiany terminów wyznaczonych w ogłoszeniu,
- żądania szczegółowych informacji i wyjaśnień od wykonawców na każdym etapie postępowania,
- prowadzenia negocjacji z wybranymi Wykonawcami,
- zmiany ilości zakupionych laptopów, w ramach posiadanych środków na realizację zamówienia.
Zamawiający informuje, że z uwagi na finansowanie zamówienia ze środków publicznych wszelkie informacje przekazane przez Wykonawców są jawne. Nie ujawnia się jedynie informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, jeżeli Wykonawca, nie później niż w terminie składania ofert zastrzegł, że nie mogą być one udostępniane oraz wykazał dlaczego zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę prawnie chronioną.
- W przypadku skorzystania przez Zamawiającego z któregokolwiek uprawnienia wskazanego w pkt b) wykonawcom nie przysługuje żadne roszczenie z tytułu udziału w postępowaniu.
Załączniki:
Załącznik 1 - formularz ofertowy (format pliku: docx, rozmiar pliku: 45,36 kB)
Załącznik 2 - specyfikacja zamówienia (format pliku: docx, rozmiar pliku: 22,86 kB)
Załącznik 3 - wzór umowy (format pliku: docx, rozmiar pliku: 23,18 kB)