WAT.2512.18.2025
ZAPYTANIE OFERTOWE
Na monitorowanie sygnałów lokalnego systemu alarmowego oraz podejmowanie interwencji w obiekcie, polegające na przyjmowaniu sygnałów z lokalnego systemu alarmowego i przekazywanie odpowiadających tym sygnałom informacji wskazanym pracownikom, a także na konserwację i serwis urządzeń systemu sygnalizacji włamania i napadu Wojewódzkiego Inspektoratu Transportu Drogowego w Poznaniu.
- Informacje ogólne:
Niniejsze zapytanie ze względu na jego wartość nie podlega ustawie z dnia 11 września 2019 r. Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2024 r., poz. 1320 z późn. zm.). Zamówienie o wartości poniżej kwoty określonej w art. 2 ust. 1 pkt. 1 ustawy.
Nr sprawy WAT.2512.18.2025
- Nazwa i adres Zamawiającego:
Wojewódzki Inspektorat Transportu Drogowego w Poznaniu
ul. Szwajcarska 5, 61-285 Poznań
Dni i godziny pracy Zamawiającego: poniedziałek - piątek (dni robocze) w godz. 7.00-15.00
- Osoby uprawnione do kontaktu:
Karolina Nabrzęcka, tel. 61 656 77 24, karolina.nabrzecka@witdpoznan.pl - kwestie formalne
Sławomir Rusiecki tel. 656-77-11 slawomir.rusiecki@witdpoznan.pl – kwestie techniczne
- Termin wykonania zamówienia: 36 miesięcy od dnia podpisania umowy.
- Termin składania ofert:
Oferty należy składać do dnia: 24 października 2025 r. w siedzibie Zamawiającego lub w wersji elektronicznej na adres witd@poznan.uw.gov.pl , na adres elektronicznej skrzynki podawczej (ESP) na ePUAP: /witd-poznan/SkrytkaESP, lub na adres e-doręczenia: AE:PL-45607-24441-DWVWW-27
- Przedmiot Zamówienia:
- Formularz ofertowy można pobrać ze strony internetowej Zamawiającego (www.witdpoznan.pl)
- Przedmiot zamówienia zgodnie ze Wspólnym słownikiem zamówień (CPV):
50.00.00.00-5- usługi naprawcze i konserwacyjne;
- Przedmiotem zamówienia są usługi polegające na konserwacji i serwisie urządzeń systemu sygnalizacji włamania i napadu Wojewódzkiego Inspektoratu Transportu Drogowego w Poznaniu, w zakresie:
- pełnienie serwisu całodobowego,
- sprawdzania stanu centrali, czujek, kamer, szyfratorów, sygnalizatorów optyczno-akustycznych, zasilania awaryjnego i innych urządzeń wchodzących w skład systemu sygnalizacji włamania oraz monitoringu obiektu,
- wymiany zużytych bezpieczników,
- sprawdzenia całości okablowania, stanu akumulatorów i pomiaru napięć w punktach pomiarowych,
- sprawdzenia sprawności działania całego systemu poprzez wywołanie próbnego alarmu,
- dokonania wpisu w dzienniku konserwacji po wykonaniu wyżej wymienionych postanowień.
- Miejsce wykonywania usługi: ul. Szwajcarska 5, 61-285 Poznań (siedziba) oraz parking WITD Poznań
- Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:
- Przy wyborze oferty Zamawiający będzie kierował się kryteriami: Cena 100 %
- Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta o najniższej cenie.
- Całość usług objęta umową, której wzór określa załącznik nr 2 do zapytania ofertowego.
- Sposób przygotowania oferty:
- Wykonawca pozostanie związany ofertą przez okres 30 dni.
- Złożona oferta powinna zawierać wypełniony formularz ofertowo-cenowy stanowiący załącznik nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego.
- Oferta musi być podpisana przez osobę lub osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy
- IX. Istotne postanowienia umowne:
Na wykonanie zamówienie zostanie przedstawiona do podpisania umowa określająca: przedmiot umowy, termin realizacji, zobowiązania zarządcy, zobowiązania zamawiającego, warunki płatności, odpowiedzialność odszkodowawcza i kary umowne, warunki odstąpienia i rozwiązania umowy. Wzór umowy z istotnymi postanowieniami stanowi załącznik znajdujący się na stronie BIP wraz z ogłoszeniem.
- Warunki udziału w postepowaniu
Wykonawca musi:
- wykazać się udokumentowanym doświadczeniem w zakresie przedmiotu zamówienia lub;
- dysponować osobą posiadającą powyższe doświadczenie.
Zamawiający uzna warunek za spełniony jeśli Wykonawca załączy przynajmniej jeden dokument potwierdzający posiadanie wymaganego doświadczenia.
- Klauzula informacyjna
W myśl art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) informujemy, że administratorem Państwa danych osobowych jest Wielkopolski Wojewódzki Inspektor Transportu Drogowego adres siedziby ul. Szwajcarska 5, 61-285 Poznań, tel. 61 656-77-11, adres e-mail: witd@poznan.uw.gov.pl. W sprawach związanych z ochroną danych osobowych mogą się Państwo kontaktować z Inspektorem ochrony danych w WITD w Poznaniu na adres e-mail iodo@witdpoznan.pl lub pod numerem tel. 61 656 77 11. Celem przetwarzania Państwa danych osobowych jest przeprowadzenie postępowania w trybie zapytania ofertowego i zawarcie umowy oraz rozliczenia finansowo-księgowe. Dane osobowe będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b) Rozporządzenia 2016/679. Podanie danych osobowych jest niezbędne do zawarcia umowy. Dane osobowe będą przechowywane zgodnie z przepisami określającymi zasady postępowania z materiałem archiwalnym oraz dokumentacją niearchiwalną w archiwach zakładowych organów zespolonej administracji rządowej w województwie. Państwa dane osobowe mogą zostać ujawnione innym podmiotom na podstawie obowiązujących przepisów prawa, a także zawartych umów powierzenia danych obejmujących m.in. świadczenie usług prawnych oraz dostawę usług IT. Dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej. W odniesieniu do Państwa danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany. Na warunkach określonych w Rozporządzeniu 2016/679, przysługuje Państwu prawo dostępu do danych, sprostowania danych, usunięcia danych, żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych, a także prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy Rozporządzenia 2016/679.
- Pozostałe postanowienia:
- Zawiadomienie o wyborze oferty nie stanowi przyjęcia oferty.
- Zamawiający zastrzega sobie prawo do:
- odwołania postępowania,
- unieważnienia go w całości lub części w każdym czasie,
- zamknięcia postępowania bez dokonania wyboru oferty,
- zmiany terminów wyznaczonych w ogłoszeniu,
- żądania szczegółowych informacji i wyjaśnień od wykonawców na każdym etapie postępowania,
- prowadzenia negocjacji z wybranymi Wykonawcami,
Zamawiający informuje, że z uwagi na finansowanie zamówienia ze środków publicznych wszelkie informacje przekazane przez Wykonawców są jawne. Nie ujawnia się jedynie informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, jeżeli Wykonawca, nie później niż w terminie składania ofert zastrzegł, że nie mogą one być udostępniane oraz wykazał dlaczego zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę prawnie chronioną.
- W przypadku skorzystania przez Zamawiającego z któregokolwiek uprawnienia wskazanego w pkt b) wykonawcom nie przysługuje żadne roszczenie z tytułu udziału w postępowaniu.
Załączniki:
Załącznik 1 - formularz ofertowy (format pliku: docx, rozmiar pliku: 46 kB)
Załącznik 2 - wzór umowy (aktualizacja 22.10) (format pliku: docx, rozmiar pliku: 26 kB)