ZAPYTANIE OFERTOWE WAT.2635.1.2025

WAT.2635.1.2025

ZAPYTANIE OFERTOWE
Wojewódzki Inspektorat Transportu Drogowego Poznaniu z siedzibą przy ul. Szwajcarskiej 5, 61-285 Poznań zaprasza do składania ofert na dostawę Czytników kodów kreskowych oraz drukarek etykiet dla WITD Poznań.

I. Informacje ogólne:
Niniejsze zapytanie ze względu na jego wartość nie podlega ustawie z dnia 11 września 2019 r. Prawo Zamówień Publicznych (Dz.U. z 2019 r., poz. 2019). Zamówienie o wartości poniżej kwoty określonej w art. 4 pkt. 8 tej ustawy.

II. Nazwa i adres Zamawiającego:
Wojewódzki Inspektorat Transportu Drogowego w Poznaniu, ul. Szwajcarska 5, 61-285 Poznań
Dni i godziny pracy Zamawiającego: poniedziałek - piątek (dni robocze) w godz. 7.00-15.00

III. Przedmiot zapytania:
Przedmiotem zapytania jest dostawa czytników kodów kreskowych oraz drukarek etykiet dla Wojewódzkiego Inspektoratu Transportu Drogowego Poznaniu ul. Szwajcarska 5, 61-285 Poznań.

IV. Osoby uprawnione do kontaktu:
Krupa Ziemowit młodszy informatyk, kontakt: tel. 512-050-675,
email: ziemowit.krupa@witdpoznan.pl, witd@poznan.uw.gov.pl ;

V. Termin wykonania zamówienia: 21 dni od podpisania umowy.

VI. Termin składania ofert:
Oferty należy składać do dnia: 18 kwietnia 2025 r. do godz. 10:00 w siedzibie Zamawiającego lub w wersji elektronicznej na adres witd@poznan.uw.gov.pl.

VII. Przedmiot Zamówienia:

  1. Formularz ofertowy można pobrać ze strony internetowej Zamawiającego (www.witdpoznan.pl)
  2. Przedmiot zamówienia zgodnie ze Wspólnym słownikiem zamówień (CPV):
    30216130-6: Czytniki kodu kreskowego
    30174000-9: Maszyny produkujące etykiety
  3. Przedmiotem niniejszej umowy jest dostawa czytników kodów kreskowych oraz drukarek etykiet dla WITD Poznań – specyfikacja wymagań w załączniku numer 2 do zapytania.
  4. Przedmiot niniejszej umowy musi być fabrycznie nowy, nieużywany, brandowany, w pełni sprawny oraz nieobciążony prawami osób trzecich.
  5. Miejsce wykonania dostawy: ul. Szwajcarska 5, 61-285 Poznań.

VIII. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:

  1. Przy wyborze oferty Zamawiający będzie kierował się kryteriami: Cena 100 %
  2. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta o najniższej cenie.
  3. Całość usług objęta jedną umową ramową, której wzór określa załącznik nr 3 do Zapytania Ofertowego.

IX. Sposób przygotowania oferty:

  1. Wykonawca pozostanie związany ofertą przez okres 30 dni.
  2. Złożona oferta powinna zawierać Wypełniony formularz ofertowo-cenowy stanowiący załącznik nr 1 do niniejszego Zapytania ofertowego.
  3. Oferta musi być podpisana przez osobę lub osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy

X. Istotne postanowienia umowne:
Na wykonanie zamówienie zostanie przedstawiona do podpisania umowa określająca: przedmiot umowy, termin realizacji, zobowiązania zarządcy, zobowiązania zamawiającego, warunki płatności, odpowiedzialność odszkodowawcza i kary umowne, warunki odstąpienia i rozwiązania umowy. Wzór umowy z istotnymi postanowieniami stanowi załącznik znajdujący się na stronie wraz z ogłoszeniem.

XI. Warunki udziału w postepowaniu:
Wykonawca musi posiadać zarejestrowaną działalność gospodarczą z zakresu sprzedaży sprzętu i oprogramowania informatycznego

XII. Klauzula informacyjna:
W myśl art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) informujemy, że administratorem Państwa danych osobowych jest Wielkopolski Wojewódzki Inspektor Transportu Drogowego adres siedziby ul. Szwajcarska 5, 61-285 Poznań, tel. 61 656-77-11, adres e-mail: witd@poznan.uw.gov.pl. W sprawach związanych z ochroną danych osobowych mogą się Państwo kontaktować z Inspektorem ochrony danych w WITD w Poznaniu na adres e-mail iodo@witdpoznan.pl lub pod numerem tel. 61 656 77 11. Celem przetwarzania Państwa danych osobowych jest przeprowadzenie postępowania w trybie zapytania ofertowego i zawarcie umowy oraz rozliczenia finansowo-księgowe. Dane osobowe będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b) Rozporządzenia 2016/679. Podanie danych osobowych jest niezbędne do zawarcia umowy. Dane osobowe będą przechowywane zgodnie z przepisami określającymi zasady postępowania z materiałem archiwalnym oraz dokumentacją niearchiwalną w archiwach zakładowych organów zespolonej administracji rządowej w województwie. Państwa dane osobowe mogą zostać ujawnione innym podmiotom na podstawie obowiązujących przepisów prawa, a także zawartych umów powierzenia danych obejmujących m.in. świadczenie usług prawnych oraz dostawę usług IT. Dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej. W odniesieniu do Państwa danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany. Na warunkach określonych w Rozporządzeniu 2016/679, przysługuje Państwu prawo dostępu do danych, sprostowania danych, usunięcia danych, żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych, a także prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy Rozporządzenia 2016/679.

XIII. Pozostałe postanowienia:

  1. Zawiadomienie o wyborze oferty nie stanowi przyjęcia oferty.
  2. Zamawiający zastrzega sobie prawo do:
  • odwołania postępowania,
  • unieważnienia go w całości lub części w każdym czasie,
  • zamknięcia postępowania bez dokonania wyboru oferty,
  • zmiany terminów wyznaczonych w ogłoszeniu,
  • żądania szczegółowych informacji i wyjaśnień od wykonawców na każdym etapie postępowania,
  • prowadzenia negocjacji z wybranymi Wykonawcami,
  • zmiany ilości zakupionych laptopów, w ramach posiadanych środków na realizację zamówienia.

Zamawiający informuje, że z uwagi na finansowanie zamówienia ze środków publicznych wszelkie informacje przekazane przez Wykonawców są jawne. Nie ujawnia się jedynie informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, jeżeli Wykonawca, nie później niż w terminie składania ofert zastrzegł, że nie mogą być one udostępniane oraz wykazał, dlaczego zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę prawnie chronioną.

  1. W przypadku skorzystania przez Zamawiającego z któregokolwiek uprawnienia wskazanego w pkt b) wykonawcom nie przysługuje żadne roszczenie z tytułu udziału w postępowaniu.

 

Załączniki:
Załącznik 1 - formularz ofertowy (format pliku: docx, rozmiar pliku: 17 kB)
Załącznik 2 - specyfikacja zamówienia (format pliku: docx, rozmiar pliku: 16 kB, aktualizacja pliku 09.04.2025)
Załącznik 3 - wzór umowy (format pliku: docx, rozmiar pliku: 20 kB)

Wytworzył:
Ziemowit Krupa
Udostępnił:
Ziemowit Krupa
(2025-04-07 14:04:59)
Ostatnio zmodyfikował:
Ziemowit Krupa
(2025-04-09 14:07:14)