ZAPYTANIE OFERTOWE WAT.2512.13.2024

ZAPYTANIE OFERTOWE
Wojewódzki Inspektorat Transportu Drogowego w Poznaniu z siedzibą przy ul. Szwajcarskiej 5, 61-285 Poznań zaprasza do składania ofert na naprawę istniejącego pokrycia dachu płaskiego nad garażem, w siedzibie WITD w Poznaniu.

  1. Informacje ogólne:
    Niniejsze zapytanie ze względu na jego wartość nie podlega ustawie z dnia 11 września 2019 r. Prawo Zamówień Publicznych (Dz.U. z 2019 r., poz. 2019).
  2. Nazwa i adres Zamawiającego:
    Wojewódzki Inspektorat Transportu Drogowego w Poznaniu, ul.
    Szwajcarska 5, 61-285  Poznań.
    Dni i godziny pracy Zamawiającego: poniedziałek - piątek (dni robocze)
    w godz. 7.00-15.00
  3. Przedmiot zapytania:
    Przedmiotem zapytania jest naprawa istniejącego pokrycia dachu płaskiego nad garażem Wojewódzkiego Inspektoratu Transportu Drogowego w Poznaniu, ul. Szwajcarska 5, 61-285 Poznań.
  4. Osoby uprawnione do kontaktu:
    Jerzy Ryniec, specjalista do spraw technicznych, kontakt: tel. 512-050-496,telefon 61 656-77-11, email: jerzy.ryniec@witdpoznan.pl ; witd@poznan.uw.gov.pl
  5. Termin realizacji:
    Zakończenie wszelkich prac w terminie 30 dni od dnia podpisania umowy, nie później niż do dnia 30 października 2024 roku.
  6. Termin składania ofert:
    Oferty należy składać do dnia: 19 września 2024 roku w siedzibie Zamawiającego lub na wskazane w punkcie IV adresy poczty elektronicznej.
    Oferty złożone po terminie nie będą uwzględnione w postępowaniu.
  7. Przedmiot Zamówienia:
    1. Wykonanie naprawy istniejącego pokrycia dachu płaskiego. Szczegółowy zakres prac znajduje się w załączniku nr 1.
    2. Wykonawca powinien posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować odpowiednim potencjałem technicznym i kadrowym do wykonania usługi naprawy istniejącego pokrycia dachu płaskiego nad garażem.
    3. Wskazane jest wykonanie wizji lokalnej przed złożeniem oferty.
  8. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:
    Przy wyborze oferty Zamawiający będzie kierował się kryteriami: Cena 100 %
    Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta o najniższej cenie.
    Całość usług objęta zostanie umową, której wzór określa załącznik nr 2 do zapytania ofertowego.
  9. Sposób przygotowania oferty:
    1. Złożona oferta powinna zawierać wypełniony formularz ofertowo-cenowy stanowiący załącznik nr 1 do zapytania ofertowego.
    2. Oferta musi być podpisana przez osobę lub osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy
    3. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.
    4. Poprawki lub zmiany w ofercie, powinny być parafowane własnoręcznie przez osobę podpisująca ofertę.
  10. Istotne postanowienia umowne:
    Na wykonanie zamówienia zostanie przedstawiona do podpisania umowa określająca: przedmiot umowy, termin realizacji, zobowiązania zamawiającego, zobowiązania wykonawcy, warunki płatności, odpowiedzialność odszkodowawcza i kary umowne, warunki odstąpienia. Wzór umowy z istotnymi postanowieniami stanowi załącznik znajdujący się na stronie BIP wraz z ogłoszeniem.
  11. Warunki udziału w postepowaniu:
    Wykonawca musi posiadać zarejestrowaną działalność gospodarczą obejmującą zakresem wykonywanie usług budowlanych.
  12. Pozostałe postanowienia:
    1. Zawiadomienie o wyborze oferty nie stanowi przyjęcia oferty.
    2. Zamawiający zastrzega sobie prawo do:
      • odwołania postępowania,
      • unieważnienia go w całości lub części w każdym czasie,
      • zamknięcia postępowania bez dokonania wyboru oferty,
      • zmiany terminów wyznaczonych w ogłoszeniu,
      • żądania szczegółowych informacji i wyjaśnień od wykonawców na każdym etapie postępowania.
      • prowadzenia negocjacji z wybranymi Wykonawcami.
      • Zamawiający informuje, że z uwagi na finansowanie zamówienia ze środków publicznych wszelkie informacje przekazane przez Wykonawców są jawne. Nie ujawnia się jedynie informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, jeżeli Wykonawca, nie później niż w terminie składania ofert zastrzegł, że nie mogą być one udostępniane oraz wykazał, dlaczego zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę prawnie chronioną. Wykonawca nie może zastrzec informacji, o których mowa w art. 86 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych.
      • Otwarcie ofert jest jawne i następuje bezpośrednio po upływie terminu do ich składania;
      • Podczas otwarcia ofert podaje się nazwy (firmy) oraz adresy wykonawców, a także informacje dotyczące ceny,
    3. W przypadku skorzystania przez Zamawiającego z któregokolwiek uprawnienia wskazanego w pkt b) wykonawcom nie przysługuje żadne roszczenie z tytułu udziału w postępowaniu.
  13. Klauzula informacyjna:
    W myśl art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) informujemy, że administratorem Państwa danych osobowych jest Wielkopolski Wojewódzki Inspektor Transportu Drogowego adres siedziby ul. Szwajcarska 5, 61-285 Poznań, tel. 61 656-77-11, adres e-mail: witd@poznan.uw.gov.pl. W sprawach związanych z ochroną danych osobowych mogą się Państwo kontaktować z Inspektorem ochrony danych w WITD w Poznaniu na adres e-mail iodo@witdpoznan.pl lub pod numerem tel. 61 656 77 11. Celem przetwarzania Państwa danych osobowych jest przeprowadzenie postępowania w trybie zapytania ofertowego i zawarcie umowy oraz rozliczenia finansowo-księgowe. Dane osobowe będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b) Rozporządzenia 2016/679 w zw. z art. 4 pkt 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych. Podanie danych osobowych jest niezbędne do zawarcia umowy. Dane osobowe będą przechowywane zgodnie z przepisami określającymi zasady postępowania z materiałem archiwalnym oraz dokumentacją niearchiwalną w archiwach zakładowych organów zespolonej administracji rządowej w województwie. Państwa dane osobowe mogą zostać ujawnione innym podmiotom na podstawie obowiązujących przepisów prawa, a także zawartych umów powierzenia danych obejmujących m.in. świadczenie usług prawnych oraz dostawę usług IT. Dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej. W odniesieniu do Państwa danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany. Na warunkach określonych w Rozporządzeniu 2016/679, przysługuje Państwu prawo dostępu do danych, sprostowania danych, usunięcia danych, żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych, a także prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy Rozporządzenia 2016/679.

Załączniki:
Zał.1 - formularz ofertowo-cenowy (format pliku: docx, rozmiar pliku: 75 kB)
Zał.2 - wzór umowy (format pliku: docx, rozmiar pliku: 89 kB)

Wytworzył:
Maciej Brzeziński
Udostępnił:
Ziemowit Krupa
(2024-09-12 12:30:12)
Ostatnio zmodyfikował:
Ziemowit Krupa
(2024-09-12 12:31:59)